Hele fijn tourmotor. Zit een hyperpro verenset onder. Als het moet gaat de motor vliegensvlug, maar nodigt vooral uit om lekker te touren. Deze motor kan het beste bestuurd worden door een groter persoon (+180cm), in verband met het gewicht en de voetjes bij de grond. Er zit een electrisch windscherm op en handvatverwarming. Wanneer gewenst incl. koffers: 2x zij-koffers en 1 topkoffer. Ook handig voor een nachtje weg in de eifel of luxemburg. Met duo rijden is geen probleem PK's genoeg en door de hyperpro merk je relatief weinig van je duo. Verder ABS en ik rij met Garmijn 395, dus die motorsteun zit erop.
Lees volledige omschrijving- No deposit required
- Fully comprehensive insurance
- At least 100 kilometres free per rental day
- 93% recommend us
Description
Characteristics
Sport touring
2007
291 KG
1298 CC
144 PK
A
Unknown
No
No
Rates
1 day rental | € 156.34 |
2 days
10% Discount
|
€ -9.41 |
3 days
10% Discount
|
€ -9.41 |
4 days or more
15% Discount
|
€ -14.11 |
€ 156.34
150 KM
€ 0.24
Insurance
Includes
€ 1500
None
From €11.95 per day, you can reduce your excess, which can be arranged in the booking process.
Provided by Combi Motors Insurance
Standard motor insurance does not cover rented motorbikes. That is why all rental agreements are additionally insured by us with comprehensive third-party liability insurance (All-risk) with rental coverage, so that you can rent safely and securely.
Availability
1 day
-
Reviews
Owner
Privately owned · since August 2025
-
-
-
Good to know
- At least 100 kilometres free per rental day
- One rental day is 24 hours
- You do not pay a deposit in advance
- Fully comprehensive insurance (All-risk) with a maximum excess of €1500
- A renter must be at least 21 years old for A1 and A2 motorcycles
- A renter must be at least 24 years old for A motorcycles and in some cases 30 years
- You must be in possession of a valid motorbike licence
- Driving off-road or on the circuit is not permitted
- During the rental period, the motorbike must be stored in a locked space at night.
Activity
Regions
Cities
Brands
Models